Tulacz by ALMANAK

Friday, July 3, 2015

Kaszuby z lotu ptaka

Lot Balonem na Kaszubach,

Leciałem już samolotem, paralotnią, motolotnią, wznosiłem się już balonem, ale nie leciałem nigdy.
Wielkie podziękowania dla Qbackiego, Renaty z Radkiem i Wojtka.

Przed wieczornym lotem, miałem okazję przygotować balon do lotu oraz ponad godzinę lecieć. Wystartowaliśmy z okolic Przywidza, wiatry pokierowały nas nad Drzewiną, miejscem, w którym trochę czasu pracowałem. Fajnie było 'odwiedzić' stare kąty, szkoda tylko, że nic się nie działo tam w tym czasie.

Lądowanie, które mieliśmy podobno należało do tych lekko gorszych, znaczy zatrzymaliśmy się na skarpie.

Rozkładamy balon



Długa ta czasza


Dmuchanie czaszy

Baloniku mój malutki rośnij...

Jeszcze tylko trochę gorącego powietrza



To lecimy

Szwajcaria Kaszubska

Jezioro w Przywidzu



Drzewina


Cień jak serce - takie cuda




Zając



Zwijanie czaszy



No comments:

Post a Comment

My Flightdiary.net profile

Popular Posts